Причините, водещи до наличието на тази грешка може да са няколко и от различен характер. Основните неща, които трябва да се проверят са следните:
- Коректно ли са настроени данните (име или IP адрес) за сървърната машина в Server Configurator (намира се в програмната група на Архимед - Archimed eDMS 2015);
- Съществува ли мрежова свързаност със сървъра (ping);
- Работи ли услугата (service) Archimed eDMS 2015 Server на сървърната машина. Ако услугата е спряна да се стартира.
Ако става дума за нова инсталация в среда на работни групи (в мрежа без active directory), да се преименува следният файл:
- За х86 операционни системи:
"C:\Program Files\Common Files\DAVID Shared\Archimed eDMS 2013\Bin.NET\Archimed.Client.insecure.config" - За х64 операционни системи:
"C:\Program Files (x86)\Common Files\DAVID Shared\Archimed eDMS 2013\Bin.NET\Archimed.Client.insecure.config"
Името на файла да стане Archimed.Client.config.